USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Świadczenia medyczne realizujemy w oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Jesteśmy przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).

U nas znajdziesz pomoc u lekarza internisty, pediatry, położnej oraz pielęgniarki.

Nasza przychodnia czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 08:00 do godziny 18:00.

Wejście do przychodni znajduje się od ulicy Spokojnej.

Cała przychodnia jest na parterze.

Przed przychodnią jest podjazd dla osób na wózku.

Po wejściu po prawej stronie jest rejestracja.

Rejestracja pomaga we wszystkich sprawach: doradza, kieruje do właściwego miejsca.

Obok rejestracji jest poczekalnia.

W przychodni są gabinety, w których pracują lekarze i pielęgniarki.

W gabinecie zabiegowym robimy drobne zabiegi i zastrzyki, pomiary ciśnienia, pomiar cukru we krwi, badanie EKG.

Pomoc pielęgniarską dostaniesz w gabinecie pielęgniarek. Pomagają każdemu: zdrowym i chorym, dorosłym i dzieciom. Pielęgniarka może też przyjść do domu, jak jest się bardzo chorym.

Gabinet położnej pomaga kobietom w ciąży i niemowlakom. Położna może przyjść do domu.

Punkt szczepień szczepi dzieci i dorosłych żeby nie zachorowali na różna niebezpieczne choroby.

Punkt pobrań krwi jest czynny w poniedziałki, środy oraz piątki od godziny 08:00 do godziny 10:00.

Do naszej przychodni można wejść z psem Asystującym.

Nasze gabinety wyposażone są w kozetki, fotele ginekologiczne, które są elektrycznie regulowane i wygodne dla osób z niepełnosprawnościami.

Aplikacja mobilna Aplikacja mobilna